Convocatòries dimecres 29 contra les retallades a Sanitat

Un veí ens fa arribar el següent testimoni:

“Hola companyxs

Ahir a la tarda dia 22 no vaig poder acudir a l’assemblea, però a les 16h vaig poder estar (tal com vareu convocar per e-mail) a la concentració a Treball de la Generalitat per la signatura de les retallades a Sanitat. Hi havien els sindicats “CATAC.CTS (IAC)” i CGT. Estaven molt enfadats pel retall d’amagat i us envio escanejat el fulletó que passaven per si pot ser aclaridor del fet.

També un dels convocats, no recordo bé però em sembla que era d’algun dels sindicats abans esmentats em va comentar que el dia 29 de juny ales 9h del matí hi havia concentració de treballadorxs i de usuarixs pertanyents al Vall d’Hebron de sanitat contra les retallades al Hospital del Vall d’Hebron per si volíem assistir . També em va informar que el mateix dia 29 de juny dimecres a les 19h de la tarda a Plaça Catalunya hi havia una altra concentració pel mateix motiu per a treballadorxs i usuarixs de sanitat en general a Barcelona. Nosaltres si no heu fet algun canvi en la cita de la propera assemblea, ja que no vaig poder venir a informar a la del dia 22 de juny, coincidiríem en horari amb aquesta segona convocatòria.”

One thought on “Convocatòries dimecres 29 contra les retallades a Sanitat

  1. Retroenllaç: Butlletí Nº1 – setmana 20/26 Juny « Assemblea de barri de Sant Antoni

Els comentaris estan tancats.